Kontakt: 505-928-256 ; 505-928-462 tanieopony@topoweopony.pl
Najczęstsze pytania
* Czy kupując w sklepie internetowym mamy takie same prawa jak w sklepie tradycyjnym?
Tak. Klientów e-sklepów chroni takie same prawo, jak osoby dokonujące zakupów w tzw. realu.
* Czy można zwrócić zakupiony towar?
W przypadku zakupu towaru przez internet mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru.
Wysyłając towar do sprzedawcy należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
* Kto ponosi koszty odesłania produktu?
Koszty odesłania towaru ponosi konsument.
* W jakim czasie powinniśmy otrzymać zwrot pieniędzy?
Nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W takim samym terminie klient powinien odesłać towar.
* Co zrobić, gdy towar się spóźnia?
Podczas zamówienia jest podany orientacyjny czas realizacji. W razie spóźniania się przesyłki prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji.
* Co zrobić, gdy paczka lub towar jest uszkodzony?
Zareklamować go w obecności kuriera oraz spisać protokół opisujacy wszelkie uszkodzenia.
Wpisz numer telefonu oddzwonimy najszybciej jak to tylko możliwe.